Hvaljen od kritike, cijenjen od publike: Komični akustični mjuzikl Kiss gostuje u Rijeci

Kiss je priča o igri, flertu, začikavanju, nadmetanju i, povrh svega, ljubavi između muškarca i žene. Komične scene isprepletane zanimljivim i novim aranžmanima poznatih pjesama, tradicionalnih balkanskih pjesama kao i autorskih brojeva samih izvođača izvedene su najjednostavnijim sredstvima – samo vlastitim tijelom i glasom.

Rijeka – Komični akustični mjuzikl Kiss u izvedbi Alice in Wonderband i organizaciji Udruge Prostor Plus održat će se u petak  5. travnja u 20 sati u Filodrammatici.

– To što ovaj duo proslavlja i predstavlja na bini je grandiozno. To čine toliko energično, znalački i uvjerljivo, da njihov nastup postaje krajnje zabavno i zanimljivo zadovoljstvo, koje istovremeno ide i do dubina. Stvaraju zvuk koji pokreće, pa makar bio proizveden samo trenjem ruke o ruku. To što oni nude je čista energija, ritam u svom praobliku, kazao je o izvođačima Peter Kees, Süddeutsche Zeitung, München.

Kiss je priča o igri, flertu, začikavanju, nadmetanju i, povrh svega, ljubavi između muškarca i žene. Komične scene isprepletane zanimljivim i novim aranžmanima poznatih pjesama, tradicionalnih balkanskih pjesama kao i autorskih brojeva samih izvođača izvedene su najjednostavnijim sredstvima – samo vlastitim tijelom i glasom. Zanosno slavlje tonova, ritma, plesa, glume, akrobatike – u savršenoj harmoniji.

Predstavu je do sada vidjelo preko 15.000 gledatelja u zemlji i inozemstvu (Njemačka, Austrija, Francuska, Italija, Turska, Crna Gora, BiH), a na prestižnim kazališnim festivalima nagrađena je s nekoliko značajnih nagrada.

Alice in WonderBand je nastao 1998. godine na Fruškoj gori, a od tada je plodove svog kreativnog rada proširio na čitavu regiju. Jedini su u ovom dijelu Evrope koji se bave vrlo specifičnom vrstom scenske umjetnosti – spojem muzike, kazališta, plesa i akrobatike kroz posebnu vještinu tjelesnih perkusija. Za ovu su se tehniku, u kojoj je tijelo ritmički instrument, educirali kod svjetski poznatih tjelesnih perkusionista. Alice in WonderBand je životni projekt čiju jezgru čine glazbenici Ana Vrbaški i Marko Dinjaški, koji su već 22 godine partneri kako na sceni tako i u životu, što daje novu dimenziju njihovom prisustvu i odnosu na sceni.

Višnja Obradović, redateljica predstave Kiss, je glumica Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu od 2011. godine. Educirala se širom svijeta na području glume, scenskog pokreta, plesa i comedia dell’arte. Igra brojne uloge u svom matičnom kazalištu, režira scenski pokreta za više predstava uz brojna priznanja i nagrade. Na Akademiji umetnosti u Novom Sadu bila je docentica na predmetima Scenski pokret i Comedia dell’arte.